pag_rnova_logo03

L’Associació Dimas participa del programa “RNova” del Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Oriental

RNova: inclusió laboral mitjançant la reutilització

RNova és un projecte per a la inclusió laboral de persones amb discapacitat o risc  d’exclusió mitjançant la reutilització d’objectes de segona mà provinents de la xarxa de deixalleries comarcal.

Actualment hi ha quatre entitats (Centres especials de Treballs i entitats socials que formen i donen feina a persones amb discapacitat o en risc d’exclusió) que participen al projecte amb 7 punts de venda:

• Fundació Baix Montseny: comercialitzen els productes a
  • ls mercats ambulants de Sant Celoni (dimecres), Llinars del Vallès (divendres), Santa Maria de Palautordera i Riells i Viabrea (dissabte) i Sant Antoni de Vilamajor (diumenge).
  • GRUPDEM: té parada cada quinze dies els divendres al mercat ambulant de Montmeló.
  • APADIS: La Botigueta, al passeig Andalusia, del barri Bellavista, és el seu punt de venda.
  • Dimas: Recupera bicicletes de les deixalleries que s’utilitzen per a la formació de joves sense ESO que les reparen i es comercialitzen  en diferents mercats de segona mà
  • i altres.

rnova

Aquest projecte, ha estat impulsat i dinamitzat pel Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Oriental i el Consell Comarcal del Vallès Oriental.

PROGRAMA R-NOVA