Espai Congost:

asociacio dimas hort

Feia uns anys que Dimas buscaba un solar per poder iniciar un projecte d’horticultura adreçat a persones que per diferents motius no poden accedir a una feina.
Finalment aquest somni es fa realitat amb la cessió per part d’una familia particular de Granollers d’un espai dins de Granollers (situat a davant de l’Esglèsia de Fàtima) amb moltes possibilitats per a fer aquest i altres projectes.

Degut a les grans dimensions del solar, oferim la possibilitat de disposar d’un tros a diferents agents de la ciutat per treballar els seus propis projectes dins d’aquest espai col·lectiu. Aquests són els altres participants:

• Institut Antoni Cumella.
  • Institut Marta Estrada.
  • Escola Bressol Municipal Giravoltes.
  • Unitat d’Escolarització Compartida (UEC) Parc Estudi.
  • Centre Obert Municipal.
  • Escola Municipal del Treball.
  • Petits i Grans.
  • Grup de Dones Serveis Socials de Canovelles.

espai congost

Després d’un any de posada en marxa, la valoració és molt positiva perquè s’està construint xarxa entre entitats que tenen a veure amb adults, infants i joves on el vincle en comú és l’horticultura i el gaudir de l’espai natural, però a on són igualment importants l’acollida, la formació, la sociabilització i la cooperació entre les diferents entitats que en formem part. Cada entitat es gestiona el seu propi terreny i alhora es fan treballs comuns que enriqueixen el projecte.

El passat 30 de novembre de 2017 l’ajuntament de Granollers i el Consell Escolar Municipal va guardonar el projecte amb la Beca Maria Gaja en la seva 14a. Edició.

N’estem molt contents GRÀCIES i FELICITATS A TOTHOM!!!!

Enllaç al dossier del projecte:

Espai congost – horticultura