Aquests són els punts que ens defineixen…

• L’Associació Dimas és una entitat que treballa des què va néixer l’any 1995 per reduir les possibilitats d’exclusió de la societat de diferents col·lectius en situació de vulnerabilitat, especialment persones internes de centres penitenciaris  derivades del Departament de Justícia a través del CIRE i persones en situació de risc d’exclusió derivades dels serveis socials municipals.
  • Dimas és una entitat socialment responsable, solidària, compromesa amb els sectors laboralment més desfavorits i basada en la cultura de l’esforç i la confiançaen les persones.
  • Creiem en el treball i l’acompanyament com a mitjans indispensables  per a la reeducació i la inserció social d’aquestes persones.
  • Des de l’àrea laboral a través de Dimas Empresa d’Inserció Social, sl … oferim oportunitats laborals a través de diferents àrees laborals: el muntatge d’infraestructures temporals (tarimes, carpes, …) el lloguer de material per a aquestes infraestructures (carpes, taules, cadires, …)  la rehabilitació i el manteniment d’edificis, la recollida de residu tèxtil, els trasllats i transports diversos, …
  • Les persones que no podem contractar les atenem des d’altres programes:
    • L’Espai Congost.
    • Els Treballs en Benefici de la Comunitat.
    • El curs de formació per a joves sense ESO.

Tots ells tenen unes línies en comú: l’acompanyament, l’escolta activa, el treball d’adquissició d’hàbits  i la cooperació.

Si vols saber més, entra als nostres projectes contacta amb nosaltres