voluntariat dimas

Voluntariat.

A mesura que es va dinamitzant l’Associació Dimas a través de la creació de projectes nous, constatem la necessitat d’augmentar la massa social a través de col·laboradors, voluntaris, socis, … per tal de poder gestionar i desenvolupar aquests projectes amb la major qualitat  possible i amb certes garanties de continuïtat.

És per aquest motiu que el gener de 2012 definim el nostre Pla de Voluntariat i ens inscrivim al Cens d’Entitats de Voluntariat de Catalunya amb el número de cens 0016-000.

Des d’aquell moment, a més de les persones que formen part de la junta directiva de l’associació són uns 16 els voluntaris /es que han posat el seu temps a disposició del treball contra l’exclusió social., des de diferents àmbits i col·laboracions: acompanyament psicològic, manteniment i gestió de l’hort comunitari, fer classes de català, creació i manteniment de les pàgines web, elaboració i redacció d’escrits, acompanyament a persones, etc.

Aprofitem per rendir un petit homenatge i agraïment a tots/es ells/es pel seu treball, la seva dedicació desinteressada, la seva implicació amb les persones que acompanyen i sobretot la seva il·lusió per ajudar aquestes persones.

Logo Associació Dimas

Si vols ser voluntari pots entrar a la pàgina del Punt de Voluntariat

de Granollers i consultar les nostres crides.

” De la gran trajectòria de Dimas, jo només he gaudit l’últim any. Però espero poder seguir, durant molt temps, formant part de la seva història i deixant que aquesta associació formi part de la meva. Gratuïtat i entrega, vocació i voluntat. Proximitat.
Granollers és la meva ciutat d’acollida i hi estava desvinculada fins que vaig arribar a Dimas, treballant colze a colze amb persones meravelloses perquè tothom pugui trobar el seu lloc. La integració social és horitzontal, juga a banda i banda, i ha estat el gra de sorra que he pogut posar per ajudar alguns joves que  m’ha permès també a mi crear arrels a la ciutat. Per molts més anys de dolça lluita!”  (M.M.)